Cum să fii relaxat la agăţat (exerciţii practice)

Dacă ar fi să aleg care mi se pare mie cel mai important sentiment in seductie, atunci as alege sentimentul de relaxare.

Când eşti relaxat, poti fi spontan, expresiv, captivant si poţi crea cu uşurinţă rezonanţă cu o femeie. Starea de rezonanţă cu o femeie este o stare de transă reciprocă, o stare de influenţare emoţională, un dans relaxat în care când conduce unul, când conduce celalalt.

Pe de altă parte, dacă eşti încordat, şi ea va fi încordata (ştim doar că emoţiile pe care le simţim înăuntrul nostru sunt contagioase) şi conversatia se va bloca pentru ca nu îi va fi comfortabil să fie în preajma ta.

Ideal ar fi să înveţi să te relaxezi cat mai repede după abordare, astfel incât conversaţia sa se lege natural si fluent.

Îţi propun două exerciţii de relaxare.

Primul îţi sugerez să-l faci înainte de abordare, cand simţi anxietatea, în felul acesta îţi vei goli mintea de gânduri şi vei putea fi în prezent (teama există in trecut sau în viitor, insa nu in prezent – ti-e teama sa se repete un esec, sau sa cum ar fi dacă ai eşua).

Al doilea exerciţiu, îţi sugerez să-l aplici, cu ochiul minţii, înainte de a ieşi din casă sau când te aflii in club, mall şi stai jos şi îţi doreşti o stare de relaxare.

Primul exerciţiu – Încordarea şi relaxarea muşchilor

În momentul în care încordezi şi apoi relaxezi un muşchi anume, eliberezi toată tensiunea din restul corpului. De asemenea în acele momente atenţia ta este concentrată pe contracţie şi vei obţine starea “fara gânduri”, care este atât de necesară unui începatăr care cele mai adesea are gânduri negative care-l sabotează şi-l împiedică să acţioneze.

1. Stai jos şi adopta o poziţie comfortabilă, cu braţele şi picioarele deschise. În tot timpul exerciţiului vei respira profund, ca atunci când eşti extrem de relaxat.

2. Simte-ţi degetele de la picioare.

3. Acum strange(încordează) degetele de la picioare în timp ce numeri încet până la 10.

4. Acum relaxează-ţi degetele în timp ce numeri lent până la 10.

5. Repetă acest ciclu de cel puţin 5 ori şi observă cum ţi se goleşte mintea şi corpul se detensionează…


Al doilea exerciţiu – Vizualizare

Acest exerciţiu se bazează pe faptul demonstrat ştiinţific în Programarea Neuro Lingvistică (domeniu în care sunt atestat internaţional ca practician, de IANLP) că atunci când ne imaginăm un lucru, atunci când ni-l aducem aminte sau atunci când îl trăim efectiv, în minte sunt accesate aceleasi reţele neuronale. Cu alte cuvinte creierul nu face diferenţă intre o amintire, realitate şi ceva ce-ţi imaginezi. Aşadar ai grija cu ce-ţi hrăneşti mintea zi de zi căci îţi va afecta in mare masura succesul şi performanţa în tot ce faci.

1. Adu-ţi aminte de un moment în trecutul tău în care te-ai simţit relaxat, liniştit…

2. Raspunde-ţi la următoarele întrebari în gand, la TIMPUL PREZENT ca şi cum, acum faci acele lucruri:

- Ce văd? Ce aud? Ce simt? Ce ganduri am? Mai e cineva cu mine? Ce fac mai exact? Cum mă fac toate aceste lucruri să mă simt?

3. Retraieşte acea stare pentru cateva minute până când simţi că starea de relaxare s-a reactivat complet.

4. Repetă acest exerciţiu ori de cate ori ai nevoie să resimţi starea de relaxare.

Iti doresc conversatii cat mai relaxate si distractie maxima!